Voice Logging
Alle spraakoproepen van uw digitale communicatiesysteem kunnen centraal gelogd en opgeslagen worden op een server. Deze server kan lokaal worden geplaatst of in de cloud. U bepaalt zelf wie er toegang krijgt tot deze data en hoe lang de gesprekken bewaard worden alvorens ze vernietigd worden. Deze voice logging mogelijkheid kan bij incidenten van doorslaggevend belang zijn en in sommige gevallen kan dit zelfs geëist worden door verzekeringsmaatschappijen.
Wanneer zich een noodsituatie voordoet heeft u een volledig overzicht van de gesprekken die gevoerd worden. Tevens kunt u gesprekken terugluisteren indien zich er onduidelijkheden voordoen.
U heeft geen geavanceerde infrastructuur nodig om de spraak van uw radionetwerk op te slaan, de server op de data op te slaan, kan zowel lokaal op uw locatie als in de cloud staan.
Doordat alle spraak wordt opgeslagen heeft u niet alleen een volledig overzicht, maar ook bewijslast naar eventuele externen als verzekeraars.
Het draagt bij aan veiligheid van de gebruikers
Wanneer zich een noodsituatie voordoet heeft u een volledig overzicht van de gesprekken die gevoerd worden. Tevens kunt u gesprekken terugluisteren indien zich er onduidelijkheden voordoen.
Eenvoudige installatie en implementatie
U heeft geen geavanceerde infrastructuur nodig om de spraak van uw radionetwerk op te slaan, de server op de data op te slaan, kan zowel lokaal op uw locatie als in de cloud staan.
Bij een calamiteit heeft u bewijsmateriaal
Doordat alle spraak wordt opgeslagen heeft u niet alleen een volledig overzicht, maar ook bewijslast naar eventuele externen als verzekeraars.
Heeft u reeds een bestaande portofoon installatie, dan is het soms mogelijk om deze functionaliteit toe te voegen aan uw bestaande netwerk. Neem contact met ons op, of laat ons u bellen om de mogelijkheden te bespreken.